Dzień 1: Obchody 10. rocznicy Pierwszego dnia nasza podróż zaprowadziła nas poza granice Czech do Polski. Celem podróży był Hotel Elements w województwie dolnośląskim, otoczony pięknymi lasami i widokiem na panoramę Gór Izerskich. To właśnie tam spotkaliśmy się z naszymi kolegami i ich rodzinami. Regularnie organizujemy imprezy integracyjne dla całych rodzin, bo wierzymy, że dobre relacje to podstawa wszystkiego. Jednocześnie chcemy dać naszym pracownikom chwilę relaksu i wspólnych przeżyć ze swoimi partnerami i dziećmi. W ten sposób udaje nam się połączyć relacje zawodowe z osobistymi i lepiej się poznać, a może i lepiej zrozumieć innych w trudniejszych warunkach pracy. Już pierwszego wieczoru zebraliśmy się na pysznej kolacji z programem rozrywkowym. Podczas niej odebraliśmy nagrody dla naszych najlepszych Menedżerów Sprzedaży na rok 2022, oglądając zdjęcia wspominaliśmy dawne czasy i świętowaliśmy 10-lecie nanosun.

Dzień 2: Zajęcia grupowe Drugi dzień poświęcony był zajęciom grupowym. Zostaliśmy podzieleni na zespoły i wykonywaliśmy różne zadania mające na celu wzmocnienie naszych relacji i współpracy. Pogoda dopisała i wszyscy cieszyliśmy się pięknym, słonecznym dniem. Wszystko zakończyło się ogłoszeniem wyników. Zwyciężyła drużyna „Orange”. To był niesamowity mecz, bo pomarańczowy to także kolor naszej firmy, nanosun!

Dzień 3: Wycieczka i relaks w SpaOstatniego dnia wybraliśmy się na szlak w koronach drzew i cieszyliśmy się pięknymi widokami na otaczającą przyrodę. Po wędrówce mogliśmy odpocząć w spa i hotelowym basenie. To było wspaniałe zakończenie budowania zespołu w naszej firmie, co pozwoliło nam nie tylko nawiązać więzi, ale także zrelaksować się i nabrać sił.

Wspólny wyjazd za granicę dostarczył nam i naszym rodzinom niezapomnianych wrażeń. Podczas zajęć zespołowych lepiej się poznaliśmy i wzmocniliśmy nasze relacje. To doświadczenie budowania zespołu przypomniało nam, jak ważna jest jedność i współpraca w osiągnięciu sukcesu. Dziękujemy wszystkim naszym kolegom za udział i dziękujemy Panu, że mogliśmy się wszyscy spotkać.